Zadanie na dzisiaj!
1.      Obejrzyjcie wspólnie z rodzicami film o tym co to jest kurz. Porozmawiajcie o filmie. Jeżeli ścieraliście już kurz to poszukajcie miejsc, w których może on jeszcze być . Przecież na podłogach, dywanach też się gromadzi! Więc szybciutko łapiemy za ściereczki, odkurzacz, miotłę i walczymy z kurzem! Powodzenia!
2.       Przepisz do zeszytu
Temat: Odkurzanie
Odkurzacz włączamy do kontaktu suchymi rękoma.
Odkurzamy od okna w stronę drzwi.
Po skończonej pracy wyłączamy odkurzacz i wyciągamy wtyczkę z kontaktu. OSTROŻNIE!!
Odkurzacz starannie odkładamy na miejsce.






Ścieranie kurzy


Zapraszam do ścierania kurzu tak jak wczoraj z całej powierzchni półek, szafek, stołów, stolików, parapetów, biurek. I oczywiście układamy swoje rzeczy: książki, gry i inne szpargałyJ.
Obejrzyj ilustracje. Przeczytaj samodzielnie, lub z pomocą Rodziców instrukcje. Przepisz tekst na kartkę lub do zeszytu ( zdjęcie przepisanego tekstu proszę przesłać do mnie). I do pracyJ.

Temat: Ścieranie kurzy

Potrzebne :

Ściereczka do kurzy








Płyn, mleczko lub pianka do ścierania kurzu. Używamy go niedużo i ostrożnie, żeby nie prysnąć do oka, nosa lub ust. Dobrze rozcieramy po powierzchni mebli i polerujemy, żeby nie było „mazów”.






Dobrze jest użyć rękawiczek do prac domowych.
Przy ścieraniu używamy całej powierzchni ręki.


Po skończonej pracy pierzemy ściereczkę i rozwieszamy do wyschnięcia, płuczemy i suszymy rękawiczki oraz odkładamy wszystko na miejsce.

Zapraszam do wspólnego ścierania kurzy!!!
W czasie pracy proszę aby uczniowie nazywali sprzęt i środki chemiczne. Mile widziane zdjęcia i relacja z pracy.

BEZPIECZNY CZAS WOLNY (2 godz.)

Alkohol i papierosy nie są dla młodzieży!!!!!   Gdy ktoś cię częstuje, zawsze możesz powiedzieć "nie".   W odmowie nie ma n...